joi, 19 noiembrie 2009

Ce am mai invatat




Tata este lenes, uneori. Sub pretextul ca se ocupa de mine, trage chiulul de la aceasta indeletnicire (asa ca apar si zile fara postari). De cateva zile am descoperit inca ceva care imi place: Kraftwerk. Din pacate, nici nu pot sa le pronunt numele si, oricat ma straduiesc, nu pot nici sa imit sunetele pe care le aud in melodiile lor. In plus, din cate am vazut eu, nu au chitari. Ce fel de muzica este aia fara chitari?

Pana una, alta, pot sa dansez pe muzica lor. Mai ales pe una cu roboti. Mie imi plac mult robotii pentru ca am si eu doi. Cel mare este stricat, insa este bun, totusi. Cel mic este in stare de functionare si este foarte vorbaret. Spune mereu ca vrea sa salveze lumea. Stiu asta de la tata pentru ca eu nu prea inteleg limba in care vorbeste. Nu este nici romana si nici maghiara. Oricum, ma inteleg cu el prin semne. Mai ales ca stie sa salute, asa ca soldatii. Ne intelegem bine, deocamdata.



Postări