joi, 26 noiembrie 2009

Prietenul de la gradinita

Il cheama Sonika si este mai blond ca mine. Noi doi, am hotarat sa fim politistii grupei noastre si sa-i amendam pe copiii care nu sunt cuminti. Este drept, pe unii ii iertam, insa foarte rar.

Nu stiu pe cine o sa mai amendam incepand de luni. Am inteles ca nu mai mergem. Educatoarea noastra trebuie sa stea acasa cateva zile pentru ca nu o mai plateste domnul Boc, amicul lui Basescu. Oare cum se mai asteapta sa-l votam in turul doi?????



Abia m-am obisnuit sa ma trezesc dimineata si intram iar in vacanta. Destul de complicata viata la gradinita!

Un comentariu:

  1. Eu sunt educatoarea despre care era vorba si sigur n-o sa-i votez in turul doi!Mi-e mila de bietul de tine ca o sa-ti fie greu sa te trezesti din nou,dar poate postam un comentariu si pe blogul lui Boc,sa-i transmitem niste urari de "bine"!O sa urmaresc in continuare ce noutati mai aveti,tu si tatal tau inventiv.

    RăspundețiȘtergere